logo noe1 start button przedszkole button zlobek button kontakt button

  facebook icon

  • Mądry po szkodzie
  • To nie sią dzieci to są....
  • Ehh... dzieci dzieci

przejdznastronezlobka

Statut Mały Einsteinek Przedszkole statut

Umowa - przedszkole

pdf icon

Ramowy plan dnia.

7.00 - 8.30 SCHODZENIE SIĘ DZIECI:

  • zabawy twórcze / dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjne/,
  • praca indywidualna, wspierająca rozwój dziecka,
  • przygotowanie pomocy do zajęć,
  • ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe / przy muzyce, ze śpiewem/.


8.30 - 8.45 PRZYGOTOWANIE DO ŚNIADANIA:

  • czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe.


8.45 - 9.00 ŚNIADANIE:

  • kształcenie nawyku estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłku.


9.15 - 11.00 ZINTEGROWANA DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNA W OKREŚLONYCH OBSZARACH , ZGODNYCH Z REALIZOWANĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ:

  • edukacja zdrowotna, przyrodnicza, ekologiczna,
  • edukacja językowa, matematyczna, artystyczna,
  • edukacja społeczna, wprowadzanie w świat wartości.

 

11.00 -12.15 AKTYWNOŚĆ JEDNOLITA I ZRÓŻNICOWANA, INSPIROWANA PRZEZ NAUCZYCIELA / w sali lub ogrodzie /:

  • zabawy i gry sportowe /ćwiczenia kształtujące postawę /,
  • spacery i wycieczki /obserwacje przyrodnicze, prace w ogrodzie/,imprezy okolicznościowe.


10.15-10.30 – II ŚNIADANIE (kształcenie nawyku estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłku.)


12.15 - 12.30 PRZYGOTOWANIE DO OBIADU:

  • doskonalenie czynności samoobsługowych w szatni i łazience.


12.30 -13.00 OBIAD:

  • ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami,
  • wyrabianie nawyku zdrowego odżywiania się.


13.00 –14.45 ODPOCZYNEK POOBIEDNI:

  • Dzieci młodsze: leżakowanie- słuchanie bajek i muzyki relaksacyjnej,
  • Dzieci starsze: zajęcia i zabawy wyciszające, ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie bajek,
  • kontynuacja zajęć edukacyjnych, inicjowanych przez nauczyciela, zabawy integracyjne, tematyczne, konstrukcyjne, dydaktyczne /praca indywidualna i zespołowa w sali i w ogrodzie/,
    zajęcia dodatkowe.


14.45-15.00 PRZYGOTOWANIE DO PODWIECZORKU:

  • czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe.

15.00-15.30 PODWIECZOREK:

  • kształcenie nawyku estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłku.


15.30 -17.30 ZABAWY STYMULUJĄCE AKTYWNOŚĆ DZIECKA:

  • integracyjne, tematyczne, ruchowe, dydaktyczne,
  • praca indywidualna wspomagająca rozwój dziecka /kompensowanie deficytów rozwojowych, praca z dzieckiem zdolnym/, obserwacje przyrodnicze /w sali i w ogrodzie /.

Godziny posiłków oraz aktywności w każdej grupie mogą różnić się czasowo